Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΑΣ ΜΙΣΟ ;

Από την αρχαία ελληνική γραμματεία γνωρίζουμε για τον ερμαφρόδιτο που τα έβαλε με τους θεούς και τον χώρισαν στα δυο.

Το γένος αυτό είχε ουράνια καταγωγή από την Σελήνη που κρυπτογραφεί το τριπλό ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ.

Σήμερα η μισή ανθρωπότητα έχει μισό Κοσμικό Εγώ πέραν των επτά σωμάτων της.

Η ουράνια καταγωγή σημαίνει, όπως έχω καταγράψει στο βιβλίο μου: " ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ", πως ένα ανώτερο τμήμα της ψυχής είναι σε άλλη διάσταση και, το ονομάζουμε Ανώτερο Εαυτό.  Ωστόσο οι ψυχές αυτές χωρίζονται και το κατώτερο μέρος ενσαρκώνεται.

Οι μύστες αναγνώρισαν τις ερμαφρόδιτες ψυχές και τις προτιμούσαν να μυηθούν στα μυστήρια, διότι μπορούσαν καλύτερα να ξεπεράσουν τα στάδια  των μυήσεων. Μιας και δεν είναι εύκολο να  περάσει κανείς από τα βαρυτικά πεδία της μαύρης "τρύπας του Σκύλου"....

Στο βιβλίο "Φαίδρο" του Πλάτωνα κωδικοποιημένα αναφέρεται ότι οι ψυχές αυτές περιπλανήθηκαν από την ανάλογη θεότητα και διδάχθηκαν.
Ωστόσο πέφτοντας στην ενσάρκωση τα φτερά τους έσπασαν. Αλλά όταν βρεθούν με μια άλλη ψυχή με παρόμοιες ψυχικές ιδιότητες το αισθάνονται. Τότε δημιουργείται ο αληθινός έρωτας, που σκοπό έχει  να επαναφέρει τα φτερά τους για να πετάξουν μαζί στην άλλη ζωή. Να επισημάνω ότι γίνεται μεγάλο μπέρδεμα στο ζήτημα αυτό, διότι δεν σημαίνει πως μιλάμε για την πνευματική ένωση του κατώτερου ψυχικού τμήματος με το Ανώτερο κάθε ατόμου.
Αλλά για ξεχωριστά άτομα ουράνιας καταγωγής, όπου έχουν επίγνωση της καταγωγής τους και, ο πνευματικός και σωματικός ερωτάς τους είναι κεντρομόλος δύναμη  για να ενώσουν το άλλο μισό Κοσμικό Εγώ τους.

Η ουράνια αυτή καταγωγή φέρει σημάδια στο σώμα, ένα από αυτά είναι στις γραμμές της παλάμης των χεριών, όπου σχηματίζεται στα άτομα αυτά το γράμμα Μ.

Οι όμοιες ψυχικές ιδιότητες τους  φαίνονται από τα χαρίσματα τους, που εκπορεύεται από συγκεκριμένη  θεϊκή ενέργεια τους.
Ακριβώς για το λόγο αυτό η Διοτίμα στο περί Έρωτος αναλύει δυο διαφορετικά είδη έρωτα:
Τον πνευματικό ή ψυχικό Έρωτα και τον σωματικό έρωτα ως δυο αντίθετα ζητήματα. Διότι ο πνευματικός έρωτας είναι σαν τοκετός που ψάχνει ένα εξαγνισμένο περιβάλλον να γεννήσει, όπως τα γράμματα ή οι τέχνες. Το όχημα που μας συνδέει μεταξύ πνευματικού και σωματικού έρωτα είναι η φιλοσοφία.

Αυτά προϋποθέτουν την ανάλογη παιδεία φυσικά, κάτι που σήμερα είναι  ξεκομμένο από τον υλιστικό τρόπο της σκέψης και της δυστυχίας...

ΝΙΚΟΣ ΑΡΓΥΡΙΟΥ
ΙΩΚΗ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου